منوي اصلي سايت
درباره ما

متجاوز از بیست سال تجربه موثر در صنعت شیرآلات، بخصوص در زمینه ریخته گری آلیاژهای فلز برنج در تولید شیرآلات و استفاده از کل دانش فنی موجود کشور، نهایتا منجر به شکل گیری و تأسیس مجموعه ای گردید که این لیاقت را دارد که محصولاتش فضای کوچکی از رضایت در زندگی روزمره سخت گیرترین مصرف کنندگان را در اختیار داشته باشد.
اکنون مجموعه پرتوان مهرآوران خود را در ابتدای مسیر تعالی می داند و مشتاقانه جستجوگر ایده های ناب در هر زمینه است تا ارتقاع تنوع و بهره وری، جایگاه خود را در صنعت شیرآلات تثبیت نماید و تمهیدی که این مهم را مقدور میسازد چیزی نیست مگر بهره گیری از نظرات، پیشنهادات و انتقادات سازنده کلیه طرف های مرتبط اعم از درون یا بیرون سازمان، که بازتاب موثر آنها در مجموعه، کیمیایی است که توسعه مستمر را محقق می سازد و این همان محلی است که از روز اول سبب گردیده تا کورسویی لرزان آرام آرام به سمت خورشیدی تابان در حرکت باشد. به امید آن روز.

شرکت مهرآوران به عنوان یکی از تولید کنندگان شیرالات بهداشتی در ایران وهمچنین یکی از تامین کنندگان این صنعت در راستای تامین اثرات فنی خود والزامات مشتریان وطرحهای ذینفع ،الزامات سیستم مدیریت یکپارچها براساس استانداردهای بین المللی سیستم مدیریت کیفیت ISO9001-2008 سیستم مدیریت زیست محیطی ISO14001-2004 و سیستم مدیریت ایمنی وبهداشت شغلی OHSAS18001-2007 اجرا نموده ومقاصد وجهت گیریهای خود رابه شرح ذیل اعلام می دارد :

1)ارتقاءرضایتمندی مشتریان کارکنان وطر فهای ذینفع
2)جلوگیری از ایجاد مصدومیت بیماری وآلودگیهای زیست محیطی وکاهش ریسکها ومخاطرات شغلی ناشی از فعالیتها تاحد مطلوب
3)بهبود ونواوری در ارائه خدمات ومحصولات وتوسعه سهم بازار
4)تلاش در راستای افزایش کیفیت خدمات وبهبود مستمر
5)تلاش در ارستای توانمند سازی و توسعه نگرش سیستمی بین کارکنان واعتقاد به حفظ حرمت و کرامت انسانی در کلیه سطوح شرکت
6)رعایت استانداردها وقوانین ملی وبین المللی مرتبط با موضوعات فوق ودیگر الزاماتی که سازمان در ارتباط با خطرات ایمنی و بهداشت شغلی ونیز جنبه های زیست محیطی خود،نسبت به رعایت آن موظب گردیده است
7)جلب مشارکت عمومی در جهت ارتقاءکیفی مقاصد فوق
8)ارتقاءدانش وفرهنگ کارکنان در جهت رعایت الزامات قانونی وانجام بهینه فعالیت ها استفاده از تکنولوژی های برتر در تولید، وجود دستگاههای هوشمند، استفاده از مواد اولیه مرغوب، استفاده از مشاوران و کارشناسان مجرب، بازدید دوره ای کارشناسان اداره استانداردو استانداردهای بهداشت محیط باعث شده است که خروجی این کارخانه فقط محصولات با کیفیت و مرغوب باشد.

خدمات پس از فروش که مدافع حقوق مصرف کنندگان است، در مجموعه مهرآوران از جایگاه بسیار مهمی برخوردار می باشد. هر جای این سرزمین که شیرآلات بهداشتی مهرآوران عرضه می گردد یک دفتر خدمات و پشتیبانی نیز وجود دارد. این موضوع نشان می دهد که توجه این مجموعه بر دو مقوله فروش و پشتیبانی یکسان می باشد.

این شرکت با دارا بودن چشم انداز و برنامه های بلند و کوتاه مدت مسیر خود را مشخص نموده و قطعا همکاری و یاری شما سرور گرامی چه به عنوان مصرف کننده نهایی محصولات و چه به عنوان همکار فروش و خدمات پس از فروش محصولات، راه را برای رشد سریعتر مجموعه فرهم خواهد آورد .* مابرای فردا آماده ایم*